Attila Birtha este Digital Marketing Strategist și fondator Proclick, una dintre agențiile de marketing de top din România. De mai bine de 10 ani, Proclick ajută companii de mărimi variate să-și atingă obiectivele în domeniul de marketing digital.

Agenția fondată de Attila a ajutat branduri renumite precum Elefant.ro, eJobs.ro, evoMag.ro, PCGarage.ro, BestKids.ro, F64.ro și alte peste 400 de companii să-și îmbunătățească prezența online.

Attila va susține o prezentare în cadrul TeCOMM pe 24 octombrie, la secțiunea Markday, unde va aborda subiectul Analytics.

 

TeCOMM: Care crezi că este cea mai bună strategie de marketing, în ceea ce privește creșterea ratei conversiilor online?

Cea mai bună strategie de marketing pentru creșterea ratei de conversie e un website funcțional și creat ținând cont de user experience. Degeaba gândești strategii și aduci trafic, dacă procesul de comandă e unul foarte greu sau dacă website-ul nu e 100% funcțional.

 

 Cum pot ownerii să-și dezvolte potențialul magazinelor online, în contextul unei vizibilități reduse?

Ar putea de exemplu să își înscrie magazinul în comparatoarele de preț, sau să ruleze campanii online pe Social Media și pe principalele motoare de căutare.

 

De ce trebuie să țină cont proprietarii, în realizarea unor campanii de promovare online, pentru crearea unui brand cu adevărat puternic?

Cred că una din cele mai mari greșeli ale celor care rulează campanii de branding: așteaptă mai mult decât trafic. Așadar proprietarii ar trebui să țină cont de faptul că o campanie online de branding nu va aduce rezultate pe termen scurt. Mesajul în schimb trebuie să fie de impact, astfel încât și după câteva luni utilizatorul care a văzut mesajul să poată face legătura cu brandul.

 Care sunt top 3 sfaturi pe care poți să le oferi tinerilor specialiști, în online marketing?

Primul sfat ar fi să fie transparenți, clientul trebuie să știe mereu ce faci, poți să încerci să îi explici și de ce faci. Să nu uite că o greșeală recunoscută e pe jumătate iertată. Cred că e foarte important să îți recunoști greșeala. Suntem oameni cu toții, e imposibil să facem mereu lucruri perfecte. Și să fie mereu la curent cu noutățile din online marketing. Nu poți să crești ca profesionist dacă nu încerci mereu lucruri noi și dacă nu încerci mereu sa îmbunătățești performanța campaniilor.

TeCOMM reunește între 24-25 octombrie la Cluj-Napoca peste 350 proprietari ai magazinelor online și profesioniști în eCommerce care participă la discuțiile incluse în cadrul tematicii Haute Couture your eCommerce business. Evenimentul se desfășoară la cea de-a 7-a ediție la Cluj-Napoca și reunește o comunitate de peste 3000 profesioniști în industrie.

 

Companiile care au înțeles aportul pe care conferința de eCommerce îl are în dezvoltarea mediului de afaceri online și care susțin acest eveniment sunt:

Start-up Area Powered by: eMAG Marketplace

Gold Partner: Exponea

Parteneri: MKOR,  DPD, iAgency, DWF, Profitshare, Proclick, Marveii, The Factory Network, Blugento, Marveii, EuroGSM, Hosterion, Filadelfia Turism

Supported by: MxHost, Mready, Florăriile Magnolia, Conectoo

Recommended Payment Processor: Netopia mobilPay

Official Car: Autoworld