Una dintre cele mai importante strategiii pentru creșterea vizibilității business-ului online este optimizarea Search Engine Optimization (SEO)  ce descrie eforturile tactice și strategice de a maximiza plasarea unui site în rezultatele motorului de căutare. Motorul de căutare Google este unul dintre cele mai folosite unelte pentru căutarea oricărei informații online, iar business-urile online pun accent pe creșterea vizibilității în rândul căutărilor.

În această toamnă, profesioniștii în SEO se întâlnesc pentru prima dată la Cluj-Napoca în cadrul Masterclass-ului SEO susținut de Ovidiu Joița, Owner iAgency. Sesiunea de masterclass din 24 octombrie face parte din evenimentul premium de eCommerce, TeCOMM ce reunește anual proprietarii magazinelor online și profesioniștii în comerțul electronic.

De ce SEO este coloana vertebrală a oricărui magazin online?

Optimizarea SEO este investiția necesară pentru oricare magazin online ce dorește să atragă noi clienți, a crește vânzările sau a promova businessul online. În cadrul celor 3 sesiuni de masterclass, Ovidiu Joița abordează tematici precum: ce se află în spatele paginii web Google.com, ce înseamnă „indexare” Google, care sunt algoritmii Google sau de ce în 2017 serviciile de SEO se transformă în online marketing.

Astăzi SEO reprezintă 85-90% din tot ce înseamnă marketing online. SEO necesită mult content, SEO înseamnă awareness în internet al brandului, SEO înseamnă chiar și social networking, adică prezență și reach în Facebook, SEO înseamnă și video marketing. Deci cam tot ce înseamnă marketing online astăzi implică rezultate bune în SEO. Cei care fac SEO trebuie să ofere practic toate serviciile de marketing online doar pentru a ridica site-uri în Google. SEO a devenit o știință, o chestiune mult mai complexă decât era până în 2012-2013.”, a declarat Ovidiu Joița (Owner, iAgency)

Ovidiu Joița are o experiență de peste 17 ani în domeniul de marketing și, iar în ultimii 15 ani a lucrat predominant în domeniul online ocupându-se de sute de proiecte. În 2008, a fondat iAgency.ro, propria sa agenție de marketing online si SEO în portofoliul căreia pot fi întâlnite nume faimoase din piața online românească precum: elvila.ro, dcnews.ro, veloteca.ro, floria.ro, totalsoft.ro, retargeting.biz, gadgetworld.ro. „În cadrul iAgency, ne ocupăm de companii aflate ‘în vârful Everestului’, la care au acces foarte puțini oameni, și le aducem în ‘centrul orașului’, în cel mai aglomerat trafic.”

Proprietarii magazinelor online – punctul de întâlnire la TeCOMM

Evenimentul premium de comerț electronic TeCOMM, organizat de agenția Libero Events, se află la cea de-a 7-a ediție în Cluj-Napoca și înglobează o comunitate de peste 3000 proprietari ai magazinelor online și profesioniști în eCommerce. TeCOMM eCommerce Conference&Expo va avea loc în 24-25 octombrie la Grand Hotel Italia***** din Cluj-Napoca unde vor participa peste 350 participanți.

Evenimentul include în prima zi 5 scene cu tematici diferite dar cu un element comun: aplicabilitatea în eCommerce. Pe lângă masterclass-ul SEO, TeCOMM cuprinde The Catwalk Stage, Markday Stage, Start-up Area – Powered by eMAG Marketplace și Antreprenor pe www, secțiunea dedicată antreprenorilor. În 25 octombrie, a doua zi a evenimentului, speakeri de renume precum Samuel Laurinkari (Head of EU Affairs,eBay), Minter Dial (President, The Myndset Company), Manuel da Costa (Conversation Optimation Expert, Effective Experiments) sau Carlo Terreni (General Director, Netcomm Suisse) susțin prezentări axate pe tematica generală a evenimentului: Haute Couture your eCommerce business. Înscrierile continuă pe site-ul oficial: www.cluj.tecomm.ro

 

Companiile care au înțeles aportul pe care conferința de eCommerce îl are în dezvoltarea mediului de afaceri online și care susțin acest eveniment sunt:

Start-up Area: Powered by eMAG Marketplace

Parteneri: iAgency, DWF, Profitshare, Proclick, Marveii, The Factory Network, Blugento

Supported by: MxHost, Mready, Florăriile Magnolia, Conectoo

Recommended Payment Processor: Netopia

Official Car: Autoworld