Oana Marin este Sales Manager in cadrul Conversion Marketing, agentia de digital marketing care detine cele doua platforme: Profitshare si Conectoo. Aceasta are experienta in domeniul vanzarilor B2B, atat online cat si offline, ii place sa ajute magazinele online sa isi creasca rata de conversie si iubeste tool-urile de marketing automatizat.

Oana o să fie prezentă în 25 octombrie în cadrul Conferinței, unde, alături de alți speakeri va răspunde întrebărilor punctuale în cadrul unui Pannel de Debate.

TeCOMM: Care crezi că sunt cele mai eficiente modalități prin care poți crește rata de conversie?

 Cred că este important să îți cunoști foarte bine targetul căruia te adresezi și să ceri feedback clienților. Clienții care realizează cel puțin o conversie în magazinul tău îți acordă o șansă, vor să vadă cât de mult poți oferi, iar tu trebuie să îi menții activi, să le oferi cele mai bune produse și/sau servicii. Încearcă să le oferi un incentive după prima achiziție, fie că vorbim de un discount pentru viitoarea comandă sau transport gratuit.

Oferă-le sugestii de produse complementare pentru ceea ce au achiziționat, upselling-ul si cross-selling-ul ajută ambele părți (magazinul online în creșterea ratei de conversie, clientul final pentru că îi este oferit suport de calitate în alegerea celor mai bune produse, bazat pe ultima achiziție.

Care tool-uri de marketing crezi ca sunt cele mai eficiente în eCommerce?

Email marketing-ul rămâne în continuare un tool care generează vânzări mari pentru piața din România. Este important ce livram într-un newsletter, iar la Conectoo ne bazăm foarte mult pe automatizări, monitorizăm aproximativ toate acțiunile userului, oferim informații și produse de interes și îl ajutăm să facă cea mai bună alegere.

În ceea ce privește platforma Profitshare, aici vă pot spune că avem un instrument care performează extraordinar, este vorba de widget-ul de retargetare (instrumentul de promovare care afisează produsele pe care userul le-a vizualizat în sesiunea anterioară).

Din punctul tău de vedere care crezi că ar fi top 3 provocări întâmpinate în eCommerce?

 Dacă ar fi să mă uit în ansamblu și să rezum top 3 provocări întâmpinate de magazinele online, acestea ar fi:

  1. Procesul prea lung în finalizarea comenzii, unele magazine necesită crearea unui cont pentru a putea plasa comandă, în timp ce clienții își doresc o experiență plăcută și cât mai scurtă posibil
  2. Menținerea costurilor de transport și timpul de livrare
  3. Lipsa încrederii în brand

Care sunt obiectivele Profitshare pe viitor?

 Echipa Profitshare lucrează intens la o nouă identitate vizuală a platformei, încercăm să simplificăm pe cât de mult posibil comunicarea dintre advertiseri și afiliați  și să venim cu cât mai multe instrumente de comunicare și beneficii pentru advertiseri, astfel încât să îi ajutăm și mai mult în creșterea ratei de conversie.