Florin Filote este Director al eMAG Marketplace de mai bine de doi ani și jumătate, timp în care platforma a înregistrat o creștere spectaculoasă a numărului de magazine partenere, care anul acesta este estimat să depășească 10.000 de selleri în întreaga regiune – România, Bulgaria, Ungaria.

Florin, retailer cu peste 10 ani de experiență, afirmă că unul din atuurile paltformei eMAG Marketplace este grija față de nevoile comercianților cărora le găzduiește afacerea. Implementarea unor proiecte ce le poate oferi inside-uri valoroase despre cum să își maximizeze afacerea, este doar un singur exemplu, din numeroasele idei pe care Florin le are pentru eMAG Marketplace.

În mai puțin de o lună, pe 25 octombrie, pe Florin Filote îl puteți găsi la Evenimentul Premium de Comerț Electronic TeCOMM  în cadrul Conferinței, unde inside-urile și informațiile vor fi actuale și consistente.

TECOMM: Consideri că viitorul comerțului online este mCommerce-ul? De ce?

Cât timp peste jumătate din traficul mondial al ecommerce-ului vine din zona dispozitivelor mobile consider că, dacă a nu vinde online este o decizie eronată, a nu avea canalul de vânzare responsive pentru device-uri mobile/aplicații este inacceptabil.

Crezi că piața comerțului online din România este destul de dezvoltată pentru un astfel de business?

România parcurge etapele către această direcție cu o viteză mult mai mare decât viteza cu care țările cu ecommerce mai dezvoltat decât cel din Romania au facut-o. Mai mult decât atât, din perspectiva nevoilor clienților, cărora device-urile mobile le-au schimbat comportamentul de consum, jucătorii de eCommerce trebuie să meargă în această direcție, indiferent cât de dezvoltată este piața sau nu.

De când ești director la eMAG Marketplace, platforma a înregistrat o creștere foarte mare a sellerilor. Care este modalitatea prin care îi atragi și care este numărul lor actual?

În acest moment avem peste 5.000 de selleri în platforma eMAG Marketplace România și alți peste 2300 de selleri în Bulgaria, Ungaria si Polonia. Sellerii sunt atrași de multiplele beneficii ale acestui nou canal de vânzare, dintre care pot menționa: accesul extrem de rapid la sute de mii de clienți unici, posibilitatea de a începe să vândă în maxim 30 de zile, lipsa riscurilor asociate acestui model sau posibilitatea de a începe să vândă cross-border, cu ajutorul eMAG.

Care sunt obiectivele eMAG Marketplace pe viitor?

Ne propunem să continuăm evanghelizarea acestui model de business în regiune, adaptandu-ne permanent strategia la nevoile sellerilor noștri. Avem în lucru o multime de proiecte, care să ne permită să îi ajutăm cu sfaturi aplicate, despre cum pot vinde mai mult sau despre cum pot maximiza oportunitățile pe care eMAG Marketplace le oferă. De asemenea, avem în plan adăugarea de feature-uri și servicii în eMAG Marketplace, disponibile exclusiv sellerilor, care să le permită acestora să se dezvolte mai mult în mediul online. Ca și obiective numerice, țintim cca. 10.000 de selleri în eMAG Marketplace România, până la începutul lunii Aprilie 2018.