Catalin Maftei este Pionier in e-commerce​.​ ​El a creat ​si dezvoltat s​istemele cloud:  www.PlatiOnline.rowww.LivrariOnline.rowww.PostaPanduri.ro. 

Cu Catalin va puteti intalni  pe 25 octombrie in cadrul Conferintei, unde alaturi de alti speakeri va lua parte la Panelul de debate pe tema Soluții concrete la problemele magazinelor online & Black Friday!

TeCOMM: Ai introdus primul procesator de plati online in 2002, o perioada in care eCommerceul nu era foarte dezvoltat in Romania, cum a fost acest proces?

In 1999 am inceput dezvoltarea plaformei PlatiOnline si prestam servicii pentru comerciantii online din UK, US, Canada si Germania si procesam doar USD. Primul site din romania inrolat in sistem a fost amadoi.ro unde procesam peste 1000 usd lunar.Au urmat comercianti online romani ce vindeau produse Made in Romania pe pietele INTL (gerovital, produse artizanale si turism).In 2003 RomCard a lansat proiectul e-commerce 3D Secure impreuna cu bancile Raiffeisen Bank, BCR si Tiriac UniCredit. Fiecare banca a ales un partener cu prezenta online si cum noi aveam contract cu BCR pentru procesare plati MO/TO (mail order/telephone order) am intrat in proiectul pilot si am inceput sa procesam online si RON si EUR.In perioada respectiva in Romania piata eCommerce avea un volum redus iar nivelul comisioanelor era in jur de 3-5%.Un pas semnificativ a fost inrolarea in PlatiOnline a companiei DistriGaz Sud cand a decis sa permita clientilor sa achite online facturile.

Cum mai exact ajutati companiile sa reduca costurile operationale?

  • Automatizarea operatiilor

Orice magazin online are nevoie de 3 piloni majori:

  • Canale de incasare a banilor de la clienti – PlatiOnline.ro;
  • Metode de livrare a comenzilor – LivrariOnline.ro;-
  • CRM – system de comunicare/ticketing cu vizitatorii si clientii online – crm4eshop.com

In momentul in care se automatizeaza operatiile contabile primare, de incasare a banilor si livrarea coletelor atunci ai un control bun al activitatii, reduci numarul de task-uri efectuate manual si ai o comunicare inifinit mai buna cu clientii online pe care ii obtii si ii tii (pastrezi) atat de greu

  • Incasarea rapida si consolidata a banilor

PlatiOnline deconteaza platile incepand cu T+1 de la livrarea coletelor

  • Call center dedicate

Toate intrebarile legate de platile online integrale, in rate, recurente, cryptocurrency si livrarea coletelor prin systemul livrarionline sunt preluate de call-center-ul nostru ceea ce reduce incarcarea operatorilor comerciantilor.

Clientii sunt din ce in ce mai educati si mai prezenti in a-si apara drepturile.Comerciantii online au inceput sa intre in off-line prin metoda click&collect si cei din off-line intra in online cu metoda pickup in store.Comerciantii de nisa se folosesc de platformele de magazine si marketplace-uri ca sa intre in online sa fie cunoscuti, dupa care incep sa-si dezvolte propriile magazine online.

Ce proiecte de viitor are C-Solution?

Daca pana acum prestam exclusiv servicii B2B acum intram si cu serviciile B2C prin lansarea systemului e-wallet Plati.Online;

Am 4 directii principale de dezvoltare pentru a acoperii cat mai bine cerintele comerciantilor si ale utilizatorilor online:

  • dezvoltarea E-Wallet Plati.Online cu functionalitatile:
  1.  Log In cu PlatiOnline va permite clientilor one click login cu contul de utilizator plati.online;
  2.  Importul in site-ul comerdatelor de contact, adreselor de facturare si adreselor de livrare;
  3. one click payment in store/offline;
  • dezvoltarea sistemului LivrariOnline.ro – PostaPanduri.ro:
  1.  acoperirea nationala cu apx 100 de pachetomate;
  2. acoperirea Bucuresti-Ilfov la apx 60 de pachetomate;
  • dezvoltarea benzii de sortare a coletelor cu o capacitate de 50000 de colete pe zi;
  • dezvoltarea platformei AdministratorOnline.ro un sistem in cloud de management de stocuri si facturi si contabilitate primara pentru comerciantii cu prezenta online si/sau offline.
  • dezvoltarea platformei CRM dedicata comerciantilor online crm4eshop.com