Cluj-Napoca, 18 decembrie 2018 – Blugento, companie clujeană specializată în furnizarea de soluții de eCommerce bazate pe platforma Magento, devine partener oficial de tehnologie al FC Universitatea Cluj. În cadrul parteneriatului, va crea noul portal „U” Cluj care va avea și un magazin online și va oferi clubului noi modalități de monetizare și interacțiune cu fanii.

Portalul dezvoltat de Blugento va integra operațiunile de eCommerce și va avea funcții ce țin de relația cu suporterii și cu membri cotizanți ai clubului. În magazin vor fi puse în vânzare atât produse originale FC Universitatea Cluj, echipament sportiv sau articole vestimentare cât și bilete sau abonamente pentru meciuri. Tot prin intermediului site-ului, susținătorii „U” Cluj vor putea deveni membri și își vor putea achita cotizațiile anuale online, cu cardul.

„Dorim să susținem sportul și valorile autohtone, așadar ne alăturăm brandului clujean ca partener de tehnologie. Prezența online a unui club sportiv este importantă, iar un brand precum „U” Cluj, cu tradiție și performanță, are nevoie de o prezență pe măsură. Vom realiza un website care să aducă mai aproape echipa de suporterii ei, să ofere o nouă experiență online în interacțiunea cu FC Universitatea Cluj și mijloace suplimentare de monetizare pentru club”, spune Sandu Băbășan, CEO Blugento.

„Într-o piaţă extrem de concurenţială, cum este cea sportivă, noul website va permite o comunicare mai eficientă cu suporterii noştri, care vor avea acces la informaţie de calitate, pe care o vor găsi mai uşor. Căutăm să creştem gradul de engagement, dar şi fidelitatea faţă de brand, ambele fiind argumente puternice în relaţia cu sponsorii şi partenerii noştri. De asemenea, acest proiect marchează intrarea FC Universitatea Cluj în zona de e-Commerce, o piaţă în continuă expansiune care depășește în 2018, în România, pragul de 3.5 miliarde de euro. Ne aşteptăm la o creştere graduală, dar constantă, a veniturilor din merchandising prin integrarea e-shop-ului în website”, a declarat Mihai Moga, Brand Manager FC Universitatea Cluj.

În centrul proiectului FC Universitatea Cluj se află comunitatea şi suporterii, iar portalul va reflecta acest fapt. Acesta va fi finalizat în prima parte a noului an și va oferi, în continuare, noutăți și articole despre parcursul și rezultatele clubului.

Despre Blugento

Blugento este o companie clujeană, specializată în furnizarea de soluţii de eCommerce bazate pe platforma Magento, cea mai populară platformă de comerţ electronic din întreaga lume.

Platforma Blugento permite construirea unui magazin online de la zero, clienţii având acces la toate funcţionalităţile oferite de platforma Magento, adaptate la piaţa din România din punct de vedere fiscal şi legislativ. Blugento are în prezent peste 350 de clienţi şi oferă o gamă completă de servicii de eCommerce, necesare succesului unui magazin online: infrastructură tehnică, hosting, update-uri de securitate, integrare cu servicii de marketing, SEO și alte servicii conexe comerțului online.

Pentru informații suplimentare puteţi accesa pagina www.blugento.ro

Despre FC Universitatea Cluj

Clubul de fotbal Universitatea Cluj a fost înființat în anul 1919, iar primul președinte a fost Academicianul dr. Iuliu Hațieganu. De-a lungul istoriei, Universitatea Cluj s-a identificat cu sacrificiul, alegând ca, în anul 1940, după Dictatul de la Viena, să se refugieze la Sibiu, acolo unde a jucat timp de patru ani, până la revenirea Ardealului de Nord la România.

Echipa de fotbal a reușit să câștige în anul 1965 Cupa României, iar de-a lungul timpului a mai jucat alte patru finale. În anul 2016, clubul „Șepcilor roșii” a pornit pe un nou drum, devenind mai mult ca oricând parte integrată a comunității clujene și adunând peste 1300 de membri cotizanți, în cel mai ambițios proiect de acest gen din România. Primul obiectiv major este revenirea în Liga I în anul Centenarului.

FC Universitatea Cluj a reuşit să devină, în mai puţin de trei ani, un exemplu de bune practici în fotbalul românesc, implementând un sistem de management ce are în prim plan performanţa sportivă obţinută prin sustenabilitate economică.